Webová prezentace, která zvýší hodnotu produktů
Jak může malý farmář obstát v konkurenci masové produkce? Držovická farma potřebovala zákazníkům obhájit relativně vysokou cenu svých mléčných produktů. Jejich poctivé a zodpovědné zpracování totiž vyžaduje náročný proces.
Jana a Jakub, pražští rodáci, kteří si před dvaceti lety, možná trochu naivně vysnili romantický život na rodinné kozí farmě a vydrželi u toho dodnes. Do výroby se pustili jako amatéři a dnes jsou českou farmářskou jedničkou v dlouhozrajících sýrech.
Na celé hospodářství je radost pohledět. Není tady co skrývat a proto si rádi připlatíte! Vytvořili jsme komplexní prezentaci toho jak to na farmě chodí. Vyprávění je bohatě fotograficky ilustrované, doplněné o krátké příspěvky lidí, kteří mají k Držovicím co říct. Farma se pravidelně otevírá veřejnosti. U Držovic si narozdíl od masových produktů nekupujete anonymní sýr. Farma Držovice měla už před lety perfektně zpracovanou značku od studia Svéráz.
Vizuálním stylem prezentace jsme na značku navázali, takže i tento výstup je součástí jednotné firemní komunikace.
Na farmě pracuju 14 let. Mám rád zdejší sounáležitost a život podle ročních období. I když tahle práce není lehká, drží mě tu vědomí, že to, co dělám, má smysl. Díky práci na farmě jsem našel nejen smysl života, ale i svou rodinu.
správce farmy
Lukáš Jung