Nový a sebevědomý UP!
Redesign vizuální identity po pěti letech
Pro UP! jsme navrhli komunikační design u samotného zrodu. Po pěti letech se k nám vrátil — sebevědomější než kdykoliv dřív. Za pět let v koučinku se Luca Grasso, který za UP! koučinkem stojí, posunul jak na profesní tak osobní rovině. Tuto změnu potřeboval reflektovat ve vizuální identitě a definici poskytovaných služeb.
Zadání pro novou identitu znělo jasně: „Jednoduše, výrazně, úderně a odlišně. Všechno v černé a bílé.“ Jednoduchý, výrazný a úderný UP! jsme si dokázali představit. Barevnost nám neseděla. Luca totiž není černobílý! Je motivující, kreativní, výřečný a zábavný. A tak jsme navzdory zadání vsadili na naší intuici a navrhli energickou kombinaci černé, bíle a růžové. Jak to dopadlo už posuďte sami. Luca si ji zamiloval na první pohled.
Web zdaleka není jen o vizuálu. Cílem webu je navázání kontaktu. Vizuální prezentace zprostředkuje okamžitý dojem. V druhém plánu pak potřebujeme představit nabídku a dovést klienty k žádoucí konverzi — objednání služeb.
K tomu nám pomáhá řada prvků — například graficky zpracovaný úvod do kurzu „Before we start“, který ujišťuje potenciální klienty v tom, že při platbě za kurz si budou naprosto jistí, jestli jim Luca bude jako kouč vyhovovat.
„Chtěl jsem web, který by směle a bezostyšně vzbuzoval zvědavost a reprezentoval moje profesionální vystupování. Takový web osloví mojí ideální klientelu a dá věci do pohybu. Marathon to dokázal. Je to pecka!“
Pokud se chcete přiučit něco o nenásilné komunikaci a jiných šikovných způsobech proaktivního života, sledujte UP! na sociálních sítích. Luca tam své zkušenosti už roky pravidelně sdílí. Aby vás žádné jeho sdělení v informační záplavě neminulo, navrhli jsme pro UP! posty jednotný formát, který nepřehlédnete.