Jméno, značka, tiskoviny
Identita pro designérku Lindu Vrňákovou
Linda hledala vyjádření osobní značky pro mezinárodní trh, která by komunikovala produkty zaměřené na uvolnění a duševní povznesení s její typickou čistotou zpracování.
Linda je středobodem svého podnikání, které přirozeně naplňuje její vlastní filozofii. Ta by se dala shrnout do tří slov: elegance, praktičnost a duševní rozvoj. Odvození jména značky LIV z jejího jména proto bylo logickým krokem. LIV je zapamatovatelné a dobře se vyslovuje jak v Česku tak v zahraničí. Volná asociace na „live“ není náhodou, ale promyšleným rysem produktů, které mají za cíl svým uživatelům zpříjemňovat život.
Každý nový Lindin produkt předznamenává koncepční skica, která zachycuje hlavní myšlenku. Logo LIV je kompozicí písmen, jejichž spojení připomíná tvar tužky. Nástroj, který symbolizuje originalitu její práce.
Potom co se LIV zavedla jak na českém tak zahraničním trhu, znovu nás oslovila v otázce organizace různých kategorií jejich nových produktových řad. Navrhli jsme proto typografický systém sub-brandů a celé značení ustálili v manuálu značky.
„Mám ráda jednoduchost, čistotu, minimální formu, ale maximální využití. Přemýšlím ekonomicky a zároveň prakticky. Vím, že co navenek vypadá jednoduše, bývá naopak složité a náročné. Děkuji Marathonu za tyto hodnoty a nadčasový design, který mne ani po několika letech neomrzel, naopak, stále mne baví.“