Jméno a vizuální identita pro hasičský veterán konvertovaný na pojízdnou vinárnu
Nikola se svým partnerem procestovali kus světa. Nápad pořídit si vinárnu vznikl po cestě do Afriky. Byla to návštěva vinárny, kde na stojáka u dřevěného baru stáčeli víno ze sudů a útratu psali křídou rovnou na bar. Uvolněná atmosféra, jak někde na vesnici, velký výběr vín a třeba také stáčený vermut, který nikdy předtím neměli. Vinárna na kolečkách byla pro tenhle pár ideálním řešením, ve kterém se otiskl jejich nomádský způsob života.
Vozíme radost,
zábavu a dobrý víno
Nikola nás oslovila na doporučení od LIV v době, kdy hledala jméno a celkové uchopení značky a vizuální identity pro svůj, dream on wheels winetruck. Srdcem projektu byl vysloužilý červený hasičák Mercedes-Benz Kurzhauber, který měl Nikolin partner proměnit na pojízdnou vinárnu. Půvabný náklaďák měl zkrášlovat veřejné i soukromé akce, na kterých by dočasně parkoval.
Poslání
Lavina chce zachránit svět před lidskou nevědomostí a strachem z neznáma, poskytnutím místa pro sdílení zážitků, zkušeností a komunikaci nad globálními tématy. Lavina je prostor, kde každý může rozvázat svůj jazyk a nebát se debatovat o svém názoru při respektování těch odlišných.
„Cesta je cíl“ vyjadřuje přístup, kde změna je vítaným dobrodružstvím. Stejným heslem se řídilo založení Laviny, putovní vinárny, která nikdy neustrne najednom místě.