Mitch Buchannon s nezaměnitelným výrazem ve tváři, devadesátková ikona a lamač dívčích srdcí z Pobřežní hlídky si dal pohov. Vyměnil záchranářský plovák za plastovou nafukovačku a stal se symbolem uvolněné letní atmosféry a správným retro zpestřením pro návštěvníky Slide festivalu s nejdelší vodní skluzavkou v ČR.
Pro Slide jsme navrhli také značku spolu s online a offline prezentací.
The Parc (Pharmaceutical Applied Research Center) využívá metafory parku k navození přátelské a tvůrčí atmosféry charakteristické pro tuto společnost. V logu má ptačí budku a slogan „Walking gets boring when you learn to fly“.
Když nás vedení The Parc požádalo, abychom jim pomohli projekt zviditelnit mezi kolegy v prostoru velkého korporátu, navrhli jsme další typický předmět z parku, s nečekaným umístěním. Pověsili jsme parkovou lavičku vysoko na zeď, aby tak podtrhla slogan organizace. Jen tak si na ní nesednete, ale zato se o ní určitě zmíníte svému kolegovi!
The Parc Awards jsou oslavou bystrého vědeckého intelektu, který mění svět. Ocenění za nejlepší vědeckou práci musí být více než jen další lapač prachu v podobě zlatého pohárku či medaile. Trofej by měla pocházet z parku a měla by být něčím, na co budou všichni s nadšením vzpomínat. Něco, kde hodnota vlastní myšlenky předčí hodnotu zpracování. A v tom nás to trklo! Větev. Protože z vybraných oceněných studií je přece celá vědecká obec na větvi.
Ty nejlepší nápady máme často přímo na dosah ruky, to ovšem nekrátí cestu, kterou musíme ujít pro to, abychom je mohli uchopit. Více o tom, proč jsme šli pro trofej právě do parku a vůbec o celém dobrodružství vzniku této značky se dočtete v případovce The Parc.
Město je pulzující organismus a místo neustálé změny. K výročí 750 let od založení Českých Budějovic jsme v rámci festivalu Město lidem, lidé městu vytvořili kvádr plný větrníků posetých sedmi sty padesáti tečkami. Mihotání teček ve větru odkazuje na všudypřítomný pohyb obyvatel ve městě. Větrníky jsme vyrobili z průhledného materiálu, takže jejich souběžné točení tvořilo fascinující podívanou. Instalace měla takový úspěch, že téměř nebylo možné dokončit její stavbu. Děti pronikaly do rozestavěného kvádru a nemohly se odtrhnout.
Pro prodejce fototechniky jsme převedli jeho povedený slogan „Show, don't tell“ do praxe. Zablokovali jsme ikonický výhled na Prahu a popsali ho slovy. Hrad, most, nebe, lidi, řeka, kopec. To je ten aha moment, kdy si uvědomíme, že tohle se prostě musí vidět! A proto s našimi blízkými tak rádi sdílíme fotky z cest.