Navrhneme strategii pro vaši vznikající značku, aby se uměla prosadit vůči konkurenci. Od zadání přes kreativní koncept, vizuální identitu, brand manuál po uvedení značky v život.
Představíte nám svoji zakázku, domluvíme se na rozpočtu.
Připravíme popis projektu, harmonogram a podmínky spolupráce.
Společně sestavíme zadání, někdy je třeba společný workshop.
Vytvoříme moodboard pro lepší představu o výsledku.
Navrhneme název, logo a vizuální styl celé značky.
Slouží k tomu, abyste mohli značku jednotně prezentovat.
Design webu, vizitek, tiskovin, produktů, interiérů…
Budeme vám asistovat v praktickém používání, aby se identita dobře ujala.
Vymyslíme vám kampaň, strategii pro marketing a reklamu.
Dohlédneme na správné používání značky podle manuálu.
Začínáme na 90 000 korunách. S ohledem na množství a rozsahu aplikací se u nás tvorba nové značky typicky pohybuje v nižších stovkách tisíc.
Kontaktujte nás„Po uvedení brandu na trh jsem měl nespočet pozitivních reakcí od kolegů z celého světa, kteří byli naprosto nadšení z neotřelého designu a originality.“
Než se rozhodnete rebrandovat nebo měnit strategii, vyplatí se podívat se na značku zvenčí. Plní svůj účel? Komunikuje přesvědčivě? Přivádí vám ty správné zákazníky?
Seznámíme se s vaším byznysem, posláním a vizí vaší firmy.
Zmapujeme všechna důležitá místa, kde se vaše značka potkává s klienty i vaším personálem.
Připravíme pro vás přehled silných a slabých stránek značky, včetně obrazové dokumentace, zhodnotíme celkovou komunikaci a vizuální styl, navrhneme možnosti zlepšení.
Částka se odvíjí od množství komunikačních kanálů, které budeme analyzovat. Obvyklá analýza vyjde na 30 – 50 000 korun.
Kontaktujte násNěkdy si změnu žádá situace, jindy je třeba upravit směřování značky, protože se jí nedaří plnit cíle. V každém případě přistupujeme k redesignu značky s pokorou. Bereme v potaz hodnotu značky a její vazby ke stávajícím zákazníkům. Snažíme se zachovat maximum dobrého, co původní značka obsahuje.
Začínáme konzultací a analýzou, dál postupujeme podle konkrétní situace, přičemž proces je podobný jako při vytváření strategie a vizuální identity pro novou značku.